hunde og kyllinger
;o)-max
2018-03-16 06:36:50 UTC
Jeg er ikke ekspert på hunde mad - så et simpelt
spørgsmål - må man fodre hunde kylling skrog, hvis
man først har kørt dem gennem kødhakkeren. Kyllingerne
ikke hundene..
Krabsen
2018-03-16 07:34:09 UTC
Post by ;o)-max
Jeg er ikke ekspert på hunde mad - så et simpelt
spørgsmål - må man fodre hunde kylling skrog, hvis
man først har kørt dem gennem kødhakkeren. Kyllingerne
ikke hundene..
Tja - på det tidspunkt er der vel ikke den store forskel på det og så
indholdt i en kyllingepølse :-(

HotDog kan gå hen og få en helt anden betydning :-D
;o)-max
2018-03-17 01:46:31 UTC
Post by Krabsen
Post by ;o)-max
[...]
Har ikke rigtig nogen kenskab til kyllinge pølser. Jeg må indrømme
jeg er lidt forfalden til standard pølser og nogle mere specielle,
som Boerwors fra Sydafrika, Arabiske lammekødpølser og Thailandske
krydrede pølser - men ingen af dem er lavet af kylling.

Men her ude i Asien spiser folk med stor glæde kyllingskrog der
er friturestegt - det var måske det jeg skulle gøre til hundende ?
Ren nostalgi ;)
Ejvind Kruse
2018-03-16 08:05:43 UTC
Post by ;o)-max
Jeg er ikke ekspert på hunde mad - så et simpelt
spørgsmål - må man fodre hunde kylling skrog, hvis
man først har kørt dem gennem kødhakkeren. Kyllingerne
ikke hundene..
Ja, så længe det gøres når krogene er rå, er der igen fare.

Det svarer til det man kan købe:
http://www.zooplus.dk/shop/hund/barf_og_frostfoder/fjerkrae
Ejvind Kruse
;o)-max
2018-03-17 01:49:17 UTC
Post by Ejvind Kruse
Post by ;o)-max
[...]
Ja - har jeg også kunne læse mig frem til, i det hele taget skal
alle knogler være rå - så det smarte trick med at koge font og
så lade vovserne hygge sig med benet bagefter, er måske en rigtig
skidt ide.
Post by Ejvind Kruse
http://www.zooplus.dk/shop/hund/barf_og_frostfoder/fjerkrae
Inspirerende.