grillbriketter
;o)-max
2017-06-30 07:48:45 UTC
De kommer i flere versioner og nu også lavet af kokosskaller.
Er der nogle erfaringer med de forskellige - anbefalinger..
John_N_H
2017-06-30 13:30:00 UTC
Post by ;o)-max
De kommer i flere versioner og nu også lavet af kokosskaller.
Er der nogle erfaringer med de forskellige - anbefalinger..
Jeg synes at dem med kokosskaller er svære at få ild i, så dem undgår jeg.
--
Med venlig hilsen
John N. H. ;-)
;o)-max
2017-07-02 07:24:12 UTC
Post by John_N_H
Post by ;o)-max
De kommer i flere versioner og nu også lavet af kokosskaller.
Er der nogle erfaringer med de forskellige - anbefalinger..
Jeg synes at dem med kokosskaller er svære at få ild i, så dem undgår jeg.
Godt så holder jeg mig til de billigere af løvtræ - det blir jo nok
sommer på et eller andet tidspunkt ;)