Roastbeef!
p***@gmail.com
2018-01-04 20:00:21 UTC
Fandt en Roastbeef til 50kr sidste anvendelses dato dagen efter idag, altså den 5/01-2018.....jeg opdagede da jeg kom hjem at der stod Krogmodnet Roastbeef!
:-(

Der er en opskrift på bagsiden hvor der står 70grader i 3-4timer!

De 50kr var et gult prismærke sat på!

Jeg syntes virkelig at det skal være frisk kød det hele, ikke noget modnet noget eller noget!

Altså, den kan få to hundrede grader
i en time, og blive til pålæg!

Der står 22gram protein per 100gram!

Jeg syntes sku ikke så meget, den ryger nok ud!

På, ifølge pakningen så er halvdelen af Peanuts vægt proteiner!

Det er lidt ærgeligt!

Samtidig så var jeg heldig at finde to pakker skært oksekød til 20kr per pakke,
sidste anvendelses dato imorgen, hvor den ene bliver til skipper labskovs den anden er i fryseren og bliver udsat for det samme i overmorgen!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2018-01-04 20:49:13 UTC
Altså den ryger ud, jeg ved ikke engang hvordan at jeg næsten blev lokket til at smage på den pga. indpakningen!

Modnet 28 dage, det er en hel måned,
Det er et rådnet ko kadaver, hvis der ikke er nogen bakterier er den så skide giftig....at fandme, ud med den!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Carl Alex Friis Nielsen
2018-01-04 22:55:08 UTC
Post by p***@gmail.com
[...]
Tåbe !

At kød modnes er der intet ny i og betyder ikke at køddet er råddent.

Eksempelvis er det gammel jægerviden at en fasan bliver rigtigt god hvis
man hænger den op i halsen til den falder ned af sig selv før man
tilbereder den.

Fermenteringsprocesser er ikke råd.