osso buco uden ben
k***@gmail.com
2017-09-21 09:41:23 UTC
Hej

Kan nogen anbefale en anden udskæring til osso buco, da min kæreste ikke kan lide kød med ben i.

.Kody
Carl Alex Friis Nielsen
2017-09-21 14:38:50 UTC
Post by k***@gmail.com
Hej
Kan nogen anbefale en anden udskæring til osso buco, da min kæreste ikke kan lide kød med ben i.
.Kody
Hvis der ikke er ben i, da er det ikke osso buco.

Men du kan da prøve at lave en traditionel oksetsteg af et stykke bov
eller lign. i en stegegryde.
;o)-max
2017-09-22 12:13:30 UTC
Post by Carl Alex Friis Nielsen
Post by k***@gmail.com
[...]
Ja det kan man sagtens, alle udskæringer der egner
sig til braisering - men altså det er lidt synd ikke
at få marven med. Kunne hun ikke spise osso buko,
hvis du fjerner benet inden servering..