tørrede svampe
;o)-max
2016-04-24 03:50:47 UTC
Er der nogen der kan sige mig hvad den hvide svamp hedder, nederst
i højre side. Den skulle efter sigende vokse i vand og være god i suppe,
men jeg har ikke kunne finde noget om den. Shitaki svampene har jeg tjek
på - de andre tørrede ting, må i godt give navne, en ligner tørret lotus
og en ligner noget tørret fiske indvolde. Priserne er i Thai bath.

Anders Jørgensen
2016-04-24 04:55:32 UTC
Post by ;o)-max
[...]
http://nebula.gigahost.dk/v1/AUTH_fc62c141-0a58-488f-9d22-e42a03cd8505/images_5e9/500053436_864a3c9eac00447537a97b1cf048cd5975fb0b2b.jpg
Jeg kan ikke hjælpe med navnet men et fif til findeling af tørrende
svampe: Kværn dem i en almindelig/gammeldags persillehakker med
håndsving. Pas på for det kan støve fælt så man hoster og nyser gevaldigt.

AJ
;o)-max
2016-04-25 01:54:01 UTC
Post by Anders Jørgensen
[...]
Sådan et smart apparat har jeg ikke, men en elektrisk minikværn kan
nok osse gøre det. Persille hakker jeg med kniv, det såmænd let og
hurtigt.