Ny mikrobølgeovn
Kert Rats
2016-01-21 22:10:14 UTC
Min gamle mikrobølgeovn fra 1997 er stået af - ja, ting holder sgu ikke
ret længe i vore dage ;-)
Kan nogen anbefale en ny?
Jeg har hørt, at Samsung laver de bedste.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats
;o)-max
Mon ikke den kan repareres - ;o)
Preben Andersen
2016-01-22 07:55:27 UTC
Min gamle mikrob=F8lgeovn fra 1997 er st=E5et af - ja, ting holder sg=
u ikke =
ret l=E6nge i vore dage ;-)
Kan nogen anbefale en ny?
Jeg har h=F8rt, at Samsung laver de bedste.
Jeg gl=E6der mig til at h=F8re fra jer.
Jeg har h=F8rt meget positivt om Panasonic:
http://www.kitchenone.dk/mikroboelgeovne/?gclid=3DCKyxpsT2vMoCFWIMcwodU_=
8BEg

Ellers er der et v=E6ld af tests, pr=F8v at s=F8ge p=E5 Google, her er e=
n af dem:
https://www.testsieger.de/k/haushalt-und-wohnen/kuechengeraete/mikrowell=
en.html

-- =

mvh/Preben
Anders Jørgensen
2016-04-24 04:57:30 UTC
Post by Kert Rats
[...]
Panasonic laver de bedste mikrobølgeovne men de kan være dyre i
anskaffelse.

AJ