Codlo - sous vide
;o)-max
2016-08-29 18:40:44 UTC
Jeg vil bare advare folk der overvejer at købe en Codlo
sous vide "PID". Jeg er blevet hold hen igennem mere end
1 1/2 måned om at de ville levere en version 2,0 - og så
vidt jeg kan vurdere har de slet ikke i sinde at levere
noget som helst. Løgnene er nemme at gennemskue når man
passerer deadline, men op til er alt meget sødt og venligt.

De kan ikke levere dem de reklamerer med på deres website,
men de trækker pengene med det samme, og så har man ellers
en hyggelig korrespondance, i mit tilfælde 1 1/2 måned,
hvor de sågar tilbød mig en gratis opskriftsbog, som jeg
ikke var interesseret i. Dernæst en dato på hvornår den
bestilte vare ville være klar, dernæst en konfirmation at
den var klar og at den ville blive afsendt, dernæst, at en
kollega havde lovet at den ville blive sendt og det blev
den så ikke. Så her udløb min tålmodighed.

Så hvis folk overvejer en Codlo eller kender nogen der gør,
er det måske relevant at tage forholdsregler, inden i lader
dem tage betaling. For mig ligner det et kickstarter projekt,
der lovede godt, men som sikkert ikke har haft en strategi,
ud over at bringe produktet til marked og så er kommet i en
situation hvor de ikke kan levere.

Det er ikke min hensigt at rive tæppet væk under dem, bare
gøre opmærksom på at man muligvis aldrig får det man har
betalt for. Jeg vil sefølig forfølge sagen gennem de myndigheder
der er til rådighed, og hvis nogen har erfaringer i den retning,
må de gerne dele dem med mig.
Kurt Hansen
2016-09-01 04:59:51 UTC
Post by ;o)-max
De kan ikke levere dem de reklamerer med på deres website,
men de trækker pengene med det samme
Det må de ikke!
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
;o)-max
2016-09-01 06:54:36 UTC
Post by Kurt Hansen
Post by ;o)-max
De kan ikke levere dem de reklamerer med på deres website,
men de trækker pengene med det samme
Det må de ikke!
Nej vel, men sagen er overdraget til banken,
så må vi se hvad det blir til.
;o)-max
2016-09-14 09:49:35 UTC
Post by ;o)-max
Post by Kurt Hansen
Post by ;o)-max
De kan ikke levere dem de reklamerer med på deres website,
men de trækker pengene med det samme
Det må de ikke!
Nej vel, men sagen er overdraget til banken,
så må vi se hvad det blir til.
Siden sidst har flere meldt sig på banen:
http://forum.codlo.com/discussion/266/undelivered-order-since-15th-august

Jeg kan bare opfordre andre til at advare imod at bestille
en Codlo, indtil de evt begynder at levere til dem der allerede
har bestilt. Mit gæt er at sitet blir sortlistet af kreditkort
selskaberne, men det tager jo tid. Så indtil da, handl med omtanke.
;o)-max
2016-09-22 06:56:47 UTC
Post by ;o)-max
Post by Kurt Hansen
Post by ;o)-max
De kan ikke levere dem de reklamerer med på deres website,
men de trækker pengene med det samme
Det må de ikke!
Nej vel, men sagen er overdraget til banken,
så må vi se hvad det blir til.
Ud af det blå dumpede pakken så pludselig ind af døren - ?
I følge iværksætteren, skyldes forsinkelsen at firmaet
er opkøbt af en større engelsk producent af køkkenudstyr.

Hvordan virker den så - plug and play og i løbet af en
halv til en hel time kalibrerer den automatisk til den
brugte riskoger/kogeplade eller anden varme kilde op
til max. 1000 W. Når den har analyseret udstyret, holder
den temperaturen stabilt indenfor brøkdele af en grad.

Relativt kompakt og let, vil den helt sikkert finde plads
i min rejsekuffert.