Hvor meget er "en genstand"?
Kurt Hansen
2016-09-28 12:41:49 UTC
Er der en vedtagen standard for hvor mange gram/mililiter alkohol en
genstand svarer til?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
John_N_H
2016-09-28 14:22:13 UTC
Post by Kurt Hansen
Er der en vedtagen standard for hvor mange gram/mililiter alkohol en
genstand svarer til?
Vedtagen standard? ja, det ved jeg så ikke.
Men det er nok det her, man går ud fra.
<https://da.wikipedia.org/wiki/Genstand_(alkohol)>
--
Med venlig hilsen
John N. H. ;-)
Kurt Hansen
2016-09-28 14:42:54 UTC
Post by John_N_H
Post by Kurt Hansen
[...]
Godt link, John. Tak for det.

Jeg må konstatere, at med min kropsvægt forbrænder jeg en genstand på 48
minutter. Det passer mig RET fint, skal jeg hilse at sige :-)
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Preben Andersen
2016-09-28 19:14:41 UTC
Post by Kurt Hansen
Er der en vedtagen standard for hvor mange gram/mililiter alkohol en=
genstand svarer til?
Vedtagen standard? ja, det ved jeg s=C3=A5 ikke.
Men det er nok det her, man g=C3=A5r ud fra.
<https://da.wikipedia.org/wiki/Genstand_(alkohol)>
Godt link, John. Tak for det.
Jeg m=C3=A5 konstatere, at med min kropsv=C3=A6gt forbr=C3=A6nder jeg =
en genstand p=C3=A5 48 =
Post by Kurt Hansen
minutter. Det passer mig RET fint, skal jeg hilse at sige :-)
Husk at forbr=C3=A6ndingen f=C3=B8rst starter =C2=BD time efter din f=C3=
=B8rste t=C3=A5r :-)

-- =

mvh/Preben
Jørgen Nielsen
2016-09-28 20:24:23 UTC
Post by Kurt Hansen
Post by John_N_H
Post by Kurt Hansen
[...]
Husk at forbrændingen først starter ½ time efter din første tår :-)
Ifølge en artikkel i Politikken ser det lidt værre ud
Dertil kommer, at forbrændingen først sætter ind efter 45 minutter.
http://pol.dk/3245659
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]
Kurt Hansen
2016-09-29 04:01:35 UTC
Post by Jørgen Nielsen
Post by Kurt Hansen
Post by John_N_H
Post by Kurt Hansen
[...]
Ouch! Jeg må nu justere frekvensen an anelse ;-)
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen