billigt i norge
;o)-max
2015-12-17 10:02:28 UTC
Hjemmelavet pizza - nej vel, det er de bedre til nede på hjørnet.

Men denne lille satan er nu alligevel lidt fiks:
http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenapparater/OBH7131/obh-nordica-pizza-dragon-pizzaovn-7131

Og hvorfor poster jeg et link til en norsk side - fordi hvis man
køber en til sig selv og en til sin goe ven, så blir det billigere
at flyve til Oslo og købe den, end at tage bussen til den lokale
elgigant og kun købe en til sig selv.

Hvem sku ha troet - go shopping i Norge ;o)
Abdelrahim Salim
https://webshop.coop.dk/vare/obh-nordica-pizzaovn-pizza-dragon-bag-din-egen-sproede-stenovnspizza/5708642071314?gclid=CMTh58Ox6skCFYj4cgodxB0Htg
;o)-max
2015-12-21 06:42:56 UTC
Post by Abdelrahim Salim
Post by ;o)-max
[...]
Jeps - mon ikke elgiganten har den på tilbud til 399,- under udsalget.

Det er så vidt jeg kan regne ud et restlager, en Kina produceret version
af Ferrari, godt neddroslet i forhold til den Italienske, der også er
neddroslet jf EU lovgivning 2010, men som dog har et bedre rundt varme
element.

Arbejder på en selvbygger pizza ovn med 2x2000W termostat styrede
varmeelementer og 3cm terrakotta sten - materiale udgifter 250 kr.
Den burde kunne ramme de magiske 500C, der skal til for at lave en
ÆGTE Napoli pizza på >90 sekunder.

OBH'en vil være fin til frossen pizza og american style pizza <5 min.
ved 250C..
Edmund
2016-02-23 08:44:21 UTC
Post by Abdelrahim Salim
Post by ;o)-max
[...]
Ved ikke hvad prisen var da linket blev postet, men nu er den kr599 de
næste 5 dage
Mvh Edmund
Peter L
2015-12-21 08:50:57 UTC
Hvis man skal have et maskineri til hver ret man laver, vil intet køkken være stort nok. En pande klarer, hvad Pizza Dragon Pizzaovn kan. Pizzaovnen duer ikke til ret meget andet end pizza.
;o)-max
2015-12-21 13:27:58 UTC
Post by Peter L
Post by ;o)-max
[...]
Hehe - ja du har helt ret.

Jeg vil nu gerne have en høj temp ovn, der lige kan puffe mine fladbrød
på >60 sekunder, det er lige sjovt hver gang, og så smager friskbagt jo
bedre end det fra supermarkedet.