Ostesna(c)k
Kurt Hansen
2017-11-25 10:57:55 UTC
Jeg har flere gange forsøgt at svare på Max' indlæg i min tråd
"Ostesnak", men hos mig bliver mit svar ikke vist. Er der nogen andre
her der kan se andet end mit oprindelige indlæg og Max' reply?
Faldt lige over http://ostesnak.dk/.
Jamen så lad os høre hvad er din favorit ost.
Puha, den kom bag på mig. Oh well, næsten enhver "gammelost" med sennep
og sky på Pumpernikkel glider ned med stort velbehag, men ellers sværger
jeg til Esrom og Samsø. En almindelig "Lillebror" er også fin til
almindelig konsum.

Skal vi over i det mere specielle (hvor jeg ikke er så erfaren), så er
jeg glad for skimmeloste i almindelighed. En god og blød/fed Danablue
fra Bornholm eller Oksbøl kan godt hidse mig op.

Franske oste kender jeg ikke meget til og for den sags skyld heller ikke
italienske, men under en ferie i Italien åd vi os tykke og fede i lokale
trøfler og på markedet købte vi forskellige oste. Vi smovsede så savlet
skrev 111 ned af hagepartiet.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
Vidal
2017-11-26 14:04:08 UTC
Post by Kurt Hansen
[...]
Vi andre kan godt se det. Har du mon blokeret dine egne
indlæg?
Edmund
2017-11-28 21:28:26 UTC
Post by Vidal
Vi andre kan godt se det. Har du mon blokeret dine egne
indlæg?
Jeg kan ikke se dem, jeg er på news.dotsrc.org
--
Mvh Edmund