Skipper Labskovs(den gode!)
p***@gmail.com
2017-12-09 15:18:36 UTC
Skipper labskovs, svits en pakke oksekød i tern, tilsæt en halv liter
hvid vand,otte til tolv Peberkorn,
Tre Lauerbærblade,en halv teskefuld
salt, låg på, simre i femogfyrre minutter,en flaske kaffefløde og et brev kartoffelmos pulver,røre rundt,færdig!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-12-09 17:04:16 UTC
1 time!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-12-11 19:41:49 UTC
969,75 Kcal på det her 1Kg mad der
er min favoritmad, solid mad, jeg elsker at spise mere end alt andet!

980Kcal med lidt flydende Ama/Becel
til at svitse kødet i!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-12-11 21:13:16 UTC
Faktisk er det 1,125Kg mad, Kcal er det samme!

Kaffefløde 200gram(109Kcalx2),
Skært kød 300gram(111x3),
Kartoffelmos pulver(1,25x335)
500Gram Hvid vand(0Kcal!)
Tre laurbærblade(1 fra nu af),
8-12peberkorn,1-2 teskefuld køkkensalt!

Spiste det i forgårs og igår gør det igen imorgen!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke