Tortilla/Taco
p***@gmail.com
2017-02-05 08:31:30 UTC
Jeg har fundet noget jeg syntes er i nærheden af bedste resultat når det drejer sig om overstående og min smagssans som den er nu, en pakke hakket oksekød,tre løg, en grøntsagsblanding
(Brocolli taget fra) svitset sammen i en gryde, lidt under en spiseskefuld salt,peber,paprika,en teskefuld chili
og den hemmelige ingrediens ikke tomat pure heller ikke taco sauce men Salsa
(Jeg bruger den kaldet Tex Mex købt i Fakta)
En spiseskefuld og det er god mad, ikke tørt og kedeligt heller ikke noget sjasket der drypper ulækker fedtstof,
Men saftig og kraftig kryderet!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-02-06 11:16:40 UTC
Det ser ud til at blive til nogle store forårs ruller i dag med Hvidkål på tilbud til 1,95kr per halv kilo i en kendt supermarked kæde!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-02-06 15:56:33 UTC
Det blev til nogle gode forårs ruller, brugte et halvt hvidkåls hoved 1Kg ca.
en halv pakker hakket oksekød 1/2Kg,et løg,salt/peber svitset det sammen lidt solsikkeolie det tager en times tid med det hvidkål!

Har spist tre store af dem, og har tilsat paprika og noget af det salsa, har svitset det lidt sammen, gjort låg på og stillet det i ovnen(slukket) til senere!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke