Laks!
p***@gmail.com
2017-07-04 10:07:35 UTC
Få landbaseret anlæg i NordJylland!

Jeg har opdaget at flydende Becel(indeholder Omega3) gjort på Laksen og liggende der mens den tør op i ovnen, det gør den mere fed, jeg lagde mærke til det igår(jeg kunne se det på bagepapiret, da den kom ud af ovnen!)

Den bliver ikke tør, og den igår var nok den bedste jeg har haft gjort af de frosne, og den kunne godt have haft fået lidt mere Flydende Becel!

Det jeg gjorde lidt anderledes igår, var at den først lå tyve minutter i pakningen, og derefter lå og tøede op i ovnen, og omkring en time senere, 200 grader i 20 minutter!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-07-04 10:19:03 UTC
På de 600Gram er det 16,8Gram Omega3 ifølge pakningen, men hvis den bliver tør så....altså det Flydende Becel gjorde den god!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke