Toastede Burgerbøffer
p***@gmail.com
2016-07-19 18:08:28 UTC
Har en masse burger bøffer liggende, 2kr per styk, otte i en pakke!

Har forstegt dem i min miniovn, og derefter toastet dem i min toaster med toast ost og en teskefuld solsikkeolie på indersiden af det øverste brød, det blev et udmærket resultat, så længe at mængden af Solsikke Olie er lille nok til at toast osten ikke bliver sjasket og løber ud over det hele, så er det en sprød god toast, jeg har gået rundt med i et kaffefilter!

Med ristede løg oven på osten og ketchup oven på løg, er det en cowboytoast!

Peter(Tyrens Stjernetegn)
Preben Andersen
2016-07-19 19:52:21 UTC
Har en masse burger b=F8ffer liggende, 2kr per styk, otte i en pakke!
Hvor har du f=E5et dem fra?

-- =

mvh/Preben