Kalkunbryst
p***@gmail.com
2017-03-01 12:21:54 UTC
Har lige været så heldig at falde over
Kalkunbryst pålæg til tre kroner per pakke(sidste salgsdato) de ligger nu i fryseren!

Jeg husker hvor gode de er på panden om morgenen sammen med spejlæg, derefter placeret oven på ristet toastbrød, spejlæg øverst!

Tyve pakker for tres kroner!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-03-02 07:43:03 UTC
Og så blev den ene af dem spist, det var en jeg havde liggende i forvejen ikke en af de tyve jeg købte igår!

Det er altså ikke billig morgenmad, selv med dem til tre kroner, uden strøm medregnet ligger det lige under ti kroner!

Tre af de store skiver toastbrød,kærgården,kalkunbryst pålæg fordelt på de tre og spejlæg henover!

Peter
p***@gmail.com
2017-03-02 08:22:41 UTC
Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
"Du skal huske bedre" forstået og gjort på en måde grim for selv og ødelæggende for selv er det forkerte at gøre,det rigtige at gøre er "forstået på den rigtige måde,gjort på en måde ikke grim for mig selv, gjort på en måde der ikke er ødelæggende for mig selv!"

Desuden husker jeg perfekt fint og udemærket, det at huske bedre var ment som du skal huske ting på en måde der er til fordel for sadisten,psykiaten og satanisten der kræver du skal huske bedre!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-03-02 08:25:13 UTC
Ateist, leverpostej den gule, til ti kroner på tilbud,idag!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
Hjernen der går ud og påvirker via entangelment,horn snurret rundt om sig selv!
p***@gmail.com
2017-03-02 08:34:13 UTC
Den kan jeg så spise noget af til middagsmad!

Udeprimeret!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke