Kalve Cuvette Sandwich
p***@gmail.com
2017-02-11 16:36:49 UTC
Store toastbrød to skiver,mayonaise på det ene brød gnide det ind med det andet,
Skiver af kalve cuvette med rødkål ovenpå
i midten, til under 20kr per stk!

En kalve cuvette fra MG(MeatGroup) til 54Kr der er til fem næsten seks stk!

Altså det er en god en!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke
p***@gmail.com
2017-02-11 16:51:21 UTC
Det med rødkål, jeg har jo så udtalelsen fra mig selv dengang "jeg træffer beslutninger ud fra de informationer der er til rådighed" en udtalelse jeg kom med
dengang under ubehagelighederne i Humlehaven 27 (min bolig dengang!)

Min underbevidstehed kan godt lide at blive mindet om det!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke